Egyéb

RIMFREE – FREERÍM Geberit

Slam poetry contest kanyarított a Geberit az új peremnélküli WC-jének kampányához. Tímár Andorral, az Arttool Entertainment vezetőjével közös projekt célorientált és költséghatékony megoldás volt. Az internetre feltöltött vírusvideókban ismertebb slam poetry előadók fogalmazták meg a Geberit márka PR üzenetét: környezettudatos technológiákat a hétköznapi használati tárgyakba!

A fürdőszoba-felszerelések gyártásáról ismert cég mindig is híresen környezettudatos megoldásokban gondolkodott, reális, elérhető árakon, mint a méltán népszerű gazdaságos vécétartály, amely kis helyet foglal, de több funkciós öblítést tesz lehetővé. Amúgy a Geberit-től nem áll messze a gerillamarketing sem, személy szerint nekem a korábbi „I love water” ötleti is tetszett.

Így ez a két elem ebben a stratégiában egyszerre mutatkozhatott meg: úttörő gondolkodás minden fronton! Úgy tűnik a kampány sikeres volt, vagy legalábbis kellően ötlet dús, hiszen egy cikk, még a Kreatívon is megjelent. De ha csak a számokat nézzük, másfél hónap alatt 300ezer megtekintést generáltak a videók, ami szerintem szép szám!

A hazai slammerek közül nekem személy szerint Bánóczi Beáta „Vegyszereken innen és túl…” és Színész Bob (Horváth Kristóf) „Serkenj fel…!” alkotásai voltak a legjobbak, de ezt ki-ki döntse el maga:

A 4CUT Post Digital és az Arttool Entertainment Geberitnek közösen készített, kizárólag Magyarországra szánt kampánya egy, azok közül az újszerű, kreatív megoldások közül, amely jellemez bennünket. Nem csak utómunkában jártas, professzionális szakemberekkel és ügyfélbarát, utómunka-környezettel állunk megrendelőink szolgálatára, hanem marketingkommunikációs, filmes, tévés és reklámos tapasztalattal rendelkező tulajdonosok, vezetők és munkatársak támogatását is kihasználhatják klienseink.

 

Leave a Reply