Slam poetry kampányt indított a Geberit. WC csészéket eladni nem könnyű (ld.: Szívem csücskei), a tágabb értelemben vett szaniter-áruk kereskedelme is mérsékelt, hiszen senki nem cserélgeti azt túl sűrűn. Persze lakásfelújításkor “Igényesék” körbenéznek ezen a piacon is, de mindenképpen valami extrával kell előrukkolni, ha a nem “megfizethető”, hanem a drágább kategóriát kínálják  a kereskedők. Ezért új kreatívval állt elő az Arttool Entretainment, a Geberit ügynöksége. RIMFREE-FREERÍM címmel szlemmereknek versenyt hirdetett, melynek célja az innovatív perem nélküli (rimfree) toalettek népszerűsítése és a környezettudatosságra való figyelemfelhívás.
A gondolatmenet elég egyszerű: ha nincs perem, nincsenek alatta megtelepedő láthatatlan lények, tehát nem kell a rendszeres vegyszeres tisztítás, így a csatornákba ömlő víz is tisztább lesz. Ezzel a megoldással nem csak időt, pénzt és energiát takaríthatunk meg, de esélyt adhatunk a jövő nemzedékeinek is az iható vízhez való korlátlan hozzáférésre. Amúgy a Geberit I love water reklámjai is tetszetősek a popsi alakú szívecskével, de ez most nem csak vizuálban ütős koncepció. Tímár Andor az Arttool vezetője,  és Győrffy Szabolcs a 4CUT kreatívja jegyzik a kampányt, amely eredendően meghívásos alapú kihívás, de mégis bárki beküldheti rímekbe szedett gondolatait. A contest kiírásának részletei itt elolvashatók. A legfrissebb videó már fönt van a Geberit youtube csatornáján. Horváth Kristóf  / Színész Bob Serkenj fel…! című művére is lehet majd szavazni augusztus végén. Addig várjuk a következő feltöltéseket!  

Written by